5000
Kurz jako dárek Kompletní ročník časopisu 2015 Připravujeme nový speciál Psychologické kurzy Ročník 2015

Portál.cz > Časopisy > Informatorium 3-8 > Ukázky > 120 CVIČENÍ PRO DOBROU POSTAVU

120 CVIČENÍ PRO DOBROU POSTAVU

Autor: Marie Těthalová | Datum: 8.2.2006 | Vydání: 2/2006

Kdo z nás by nestál o pěknou postavu bez zbytečných faldů a záhybů?

Ovšem dosažení takového cíle není právě jednoduché. Nestačí jen omezit množství potravy, ale také se trochu pohybovat. Ale v tom je někdy háček. Jak vlastněmáme cvičit, abychom si neublížili a přitom dosáhli toho, že naše postava dozná žádoucích změn? Pokud se nám nechce svěřit své tělo do rukou profesionálního trenéra a rádi bychom situaci zvládli sami, bude pro nás vítanýmpomocníkem kniha Lydie Raisin 120 cvičení pro dobrou postavu.

Autorka nabízí jednoduché sestavy cviků pro každý den. Slibuje, že cvičení nezabere víc než čtvrthodinku za den a že každý den nám stačí jen pět celkem jednoduchých cviků. V úvodu knihy podává obecné rady pro cvičení avybízí nás k tomu, abychom cvičili přesně podle její knihy a nebo si z jednotlivých cviků sestavili vlastní cvičební program. Kniha se také může stát doplňkem pro ty z nás, kteří se věnují pravidelně nějakému sportu a rádi byobohatili svůj trénink.

Velkou předností knihy je její přehlednost a strukturovanost. Vlastní cvičební program je rozdělen na jednotlivé denní dávky cviků. První týden cvičení věnovala autorka přípravě na další cvičební zátěž. Tělo by si mělopostupně zvyknout na to, že se je snažíme posílit. Pokud se totiž do cvičení vrhneme bezhlavě, můžeme si způsobit nepříjemné obtíže - natažení svalů nebo poškození kloubů. Další tři týdny už jsou zaplněny cviky, které by námměly pomoci k tomu, proč jsme se do cvičení pustili. Pravidelné cvičení nám sice ihned nezajistí postavu modelky ani sílu kulturisty, naše tělo ale získá na pružnosti a pevnosti.

Popis cvičení autorka doplnila krátkými testy, které by nám měly pomoci k osvěžení pravidel zdravého životního stylu. Publikace bude užitečným pomocníkem pro všechny, kdo by svůj životní styl rádi obohatili o drobnoukaždodenní dávku pohybu. A tak nezbývá než popřát, aby i vám cvičení přineslo pozitivní efekt.

Lydie Raisin Praha, Portál 2005, 161 str.


Průměrné hodnocení (0 hlasů): 0, vaše hodnocení: Hlasování jste se nezúčastnil(a), hlasování bylo již ukončeno.



Sdílet na signálech

Komentáře čtenářů

Příspěvků celkem: 0 / nových příspěvků: 0

6666
Přijďte na kurzy v Portálu! Čtěte nás online!